sunnuntai 25. elokuuta 2013

Wedding morning

Hääaamu valkeni hotellissa yllättävän rauhallisesti, väsymys hieman painoi sekä minua että kanssani nukkunutta kaasoa. Aamupalalla ei jännityksestä vielä ollut tietoakaan ja sain hyvin syötyä. Hieman ennen yhdeksää yksi bestmaneista kurvasi hotellin eteen ja vei minut ja kaasoni kampaajalle, tosin ihan hyvin meillä olisi sinne ollut aikaa kävelläkin. Kampaajalle päästyämme huomasin, että olin unohtanut ripsivärini hotellille. "No niimpä tietenkin" ajattelin :) Tämä ei myöskään jäänyt päivän viimeiseksi unohdukseksi :D onneksi olimme hieman etuajassa, joten ihana kaasoni lähti hakemaan unohtunutta ripsiväriä hotellilta. Minä kun halusin käyttää meikissä omaa ripsiväriäni ja parempi niin.

Kampaajat olivat ystävällisiä ja sainkin heti ison kupin kahvia ja tunnelma oli muutenkin mukavan leppoisa. Kampausta tehtäessä minulla oli hyvin aikaa selata puhelimesta ihania kommentteja ja onnentoivotuksia. Kaksi kaasoista saapui kampaukseen hieman myöhemmin, toisen heistä räpsiessä kuvia huomasin jo vähän jännittäväni. Puolen päivän aikaan tämä samainen aamulla auttanut bestman tuli kampaajalle mukanaan hiuskoristeet. Ei muuta kuin koristeet päähän ja menoksi! Yhden kaasoista kampaus oli vielä hieman kesken, joten hän tuli perästä. Kävimme hotellin viereisessä kahvilassa syömässä, tosin minun syömisestäni ei enää jännityksen vuoksi tullut yhtikäs mitään. 

Tämän jälkeen suuntasimme hotellille juhlavaatteiden vaihtoon. Muistan niin elävästi tuon tunteen pujahtaessani ihanaan Eddy K:n hääpukuuni. Suunnaton ilon tunne ja samalla jännitys vaan kasvoi, siinä meinasi jo kyyneleet tulla. Niin ja voi että miten kuuma mekossa olikaan, huhu!



Hääaamun pukeutuminen jäikin päivän yhtiin parhaimpiin hetkiini. Valmistautumisen ilon tunne ja jännitys kera ystävien oli sanoin kuvaamattoman tärkeää minulle. Hääkuvaajamme ei tässä  vaiheessa vielä ollut mukana, mutta kaaso R otti aivan loistavia kuvia <3


5 kommenttia: