torstai 13. kesäkuuta 2013

Wedding perfume

Uutta hajuvettä ostaessani en varsinaisesti ajatellut siitä tulevan häätuoksuni. Olin pitkään tuoksutellut hajuvesiosastoilla Viktor & Rolfin flowerbombia ja laivalla käydessäni oli tuoksu tietysti kotiutettava taxfreestä. Tästä tapahtumasta on itseasiassa jo yli kuukausi aikaa ja olen kovin yllättynyt, että olen pystynyt olemaan korkkaamatta hajuvettä. Nyt olenkin päättänyt, että koska en pakkausta ole avannut niin otan tuoksun käyttöön vasta hääaamuna. Flowerbomb -tuoksusta minulle tulee jotenkin niin hyvä fiilis ja koen sen näin olevan täydellinen häätuoksukseni. Nykyinen luottohajuveteni Chanelin Chance on myös yksi ehdoton lempparini, voin hyvin suositella sitä häätuoksua tai muuten hajuvettä etsiville.
Kuvat: We heart it

Täytyy myöntää, että vielä vuosi sitten en olisi uskonut, että ostan mitään häätuoksuja tai muitakaan häähömpötyksiä. Mun mielestä tämmöset jutut kuuluu häähulluuden piiriin :D syytän tästä kaikesta häämaailmaa, blogeja, häälehtiä yms. 

Mitä mieltä siellä ollaan häätuoksuista? Kuuluuko ne teidän hankittavien listalle vai turhakkeisiin? 

3 kommenttia:

  1. Mun mielestä ihana ajatus tuo häätuoksu, sitähän voi sitten tulevina hääpäivinä suihkia ja muistella ihanaa päivää <3 :)

    VastaaPoista
  2. No kunhan susta ei tule Bridezillaa hääpäivän lähellä ;D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Onneks mulla on se häitä edeltävä viikko lomaa, niin voin sitte Raumalla painikoida häitä sun kanssa koko viikon ;p

      Poista